اندرويد من اندرويد من .

اندرويد من

دانلود cafebazaar 7.12.2 نسخه جديد ماركت كافه بازار

دانلود cafebazaar 7.12.2 نسخه جديد ماركت كافه بازار براي اندرويد

 كافه بازار

در اين پست از وبسايت انارز ماركت ايراني cafebazaar را براي شما عزيزان آماده كرده ايم. دانلود كافه بازار با زبان فارسي عرضه شده و كار تمامي كاربران حتي مبتدي را نيز در دانلود و نصب راحت كرده است در حال حاضر اين ماركت بازي و برنامه هاي بسياري در زمينه هاي گوناگون دربردارد كه روزانه اين ليست آپديت مي شود اين ماركت با قابليت ها و دسته بندي متنوعي كه دارد توانسته جايگاه ويژه اي در كنار ديگر ماركت هاي معتبري همچون مايكت بگيرد و رضايت ميليون ها كاربر ايراني را جلب نمونده و همواره امكانات جديدي را براي توسعه دهندگان و كابران خود ايجاد كرده اين نرم افزار ايراني و فارسي در دسته بندي هاي مختلف جديدترين و بروزترين برنامه و بازي هاي اندرويد را در اختيار كابران خود قرار ميدهد. در حال حاضر اين ماركت بازي و برنامه هاي بسياري در زمينه هاي گوناگون دربردارد كه روزانه اين ليست آپديت مي شود اين ماركت با قابليت ها و دسته بندي متنوعي كه دارد توانسته جايگاه ويژه اي در كنار ديگر ماركت هاي معتبري همچون مايكت بگيرد و رضايت ميليون ها كاربر ايراني را جلب نمونده و همواره امكانات جديدي را براي توسعه دهندگان و كابران خود ايجاد كرده و روزانه بروزرساني هاي خود را در سريعترين زمان ممكن در اختيار كاربر ميگذارد و يك بستر مناسب جهت معرفي اپليكيشن هاي فارسي ميباشد كه توسعه دهدگان ميتوانند از آن استفاده كنند. اين نرم افزار ايراني و فارسي در دسته بندي هاي مختلف جديدترين و بروزترين برنامه و بازي هاي اندرويد را در اختيار كابران خود قرار ميدهد.

 

ويژگي هاي نرم افزار cafebazaar اندرويد :

 

دسته بندي تمامي برنامه و بازي ها در دسته خاص خود

امكان توقف و ادامه دانلود فايل

بروزرساني به موقع برنامه و بازي هاي نصب شده

انتشار نرم افزار و بازي هاي ايراني و فارسي

امكان جستجو فايل موردنظر

و …

 

 دانلود فايل نصبي با لينك مستقيم


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۱۵:۰۴ توسط:musicstar موضوع:

دانلود T Music Player 1.4.3 نسخه جديد برنامه پخش كننده صوتي براي اندرويد

دانلود T Music Player 1.4.3 نسخه جديد برنامه پخش كننده صوتي براي اندرويد

T Music Player

T Music Player عنوان يك پلير صوتي با امكانات فراوان و گسترده مي باشد كه توسط WiseSchematics توسعه و در ماركت بزرگ گوگل پلي براي اندرويد منتشر شده است. تنها كافيست كه اين پخش كننده ي حرفه اي را نصب كرده تا به مجموعه اي بي پايان از گزينه هاي مديريتي مختلف دسترسي داشته باشيد. ليست تمامي موسيقي هاي موجود در حافظه ديوايس را در دسته بندي هايي نظير آلبوم، پوشه، هنرمند و … مشاهده كنيد و به گونه اي حرفه اي بر روي تماميشان نظارت داشته باشيد. جدا از گزينه هاي بالاي مديريتي شايد بتوان يكي از دلايل پر طرفداري تي موزيك پلير را دسترسي به باند هاي اكولايزر دانست ۱۰ باند اكولايزر براي شخصي سازي صداي خروجي در دسترس است و قادر به تنظيم هر كدام از آن ها به دلخواهتان هستيد.

علاوه بر اين بيش از ۲۵ ايستگاه از پيش تنظيم شده بر اساس سبك موسيقي ها موجود مي باشد كه تنها كافيست آن ها را لمس كرده تا به سرعت فعال و صدايي مطابق با نوع آهنگتان دريافت نماييد. ۶ حالت تكرار و ۴ حالت شافل هر كسي را قادر مي سازد تا موسيقي ها را به نوعي خاص پخش كرده و از يك پخش كننده با كيفيت بالا لذت ببرد. اگر به دنبال يك موزيك پلثير حرفه اي و جالب هستيد پيشنهاد مي كنيم، T Music Player را امتحان كنيد. اپليكيشن T Music Player توانسته است به عنوان يكي از برترين پخش كننده هاي موسيقي موجود در ماركت هاي اندرويد با قيمت ۰٫۹۹ دلاري خود امتياز ۴٫۳ از ۵٫۰ را توسط كاربران گوگل پلي دريافت نمايد.

 

ويژگي هاي برنامه T Music Player اندرويد :

دسترسي سريع به تمامي موسيقي هاي موجود در حافظه

دسته بندي تمامي فايل هاي صوتي در گروه هاي نظير هنرمند، آلبوم و …

شخصي سازي اكولايزر با دسترسي به ده باند مختلف

سيستم فوق العاده ي افزايش باس

پشتيباني از ۶ حالت تكرار و ۴ حالت شافل

بيش از ۲۵ ايستگاه از پيش تنظيم شده ي اكولايزر متناسب با سبك موسيقي

و…

دانلود آهنگ با لينك مستقيم


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۴۳:۵۳ توسط:musicstar موضوع:

برنامه Don’t Touch My Phone اندرويد

دانلود Don’t Touch My Phone 1.29 برنامه آلارم ساده ضد سرقت براي اندرويد

Don’t Touch

امنيت دستگاه هاي هوشمند امروزه يكي از مهم ترين بحث هاي موجود در دنياي تكنولوژي است ؛ به گونه اي كه اين دستگاه ها علاوه بر قيمت بالاي خود اطلاعات مهمي را در حافظه هايشان نگهداري مي كنند كه در برخي از موارد با انتشار آن ها بسياري از زندگي ها از بين رفته و يا جان افرادي به خطر مي افتد. تا كنون نيز اپليكيشن هاي مختلفي در زمينه ايجاد امنيت دستگاه هاي اندرويدي توسط توسعه دهندگان مختلف منتشر شده است كه هر كدام داراي قابليت هاي خاص خود هستند. Don’t Touch My Phone Unlocked عنوان يك آلارم ساده ضد سرقت است كه توسط گروه برنامه سازي smart Apps براي اندرويد در گوگل پلي منتشر شده است.

اين نرم افزار با پشتيباني از مكانيزمي بسيار ساده يك حلقه ي امنيتي را به دور گوشي اندرويدي شما ايجاد كرده و هيچ گونه اجازه جابجايي و سرقت را نمي دهد تنها كافيست برنامه را فعال كنيد و با خيالي راحت به فعاليت هاي روزمره بپردازيد زيرا به محض لمس صفحه نمايش آلارم دستگاه به صدا در آمده و شما را از جابجايي مطلع مي كند. از ديگر ساز و كار هاي گنجانده شده در دونت تاچ ماي فون مي توان به حسگر جابجايي اشاره كرد ؛ زيرا با تشخيص هر گونه جابجايي همانند سيستم قبلي كه ذكر كرديم آلارم ضد سرقت فعال و به شما و اطرافيان اطلاع داده مي شود.

 

ويژگي هاي برنامه Don’t Touch My Phone اندرويد :

استفاده بسيار ساده و آسان

محافظت از برنامه به وسيله پين كد ۴ رقمي

پشتيباني از دو حالت لمس صفحه نمايش و جابجايي دستگاه براي فعال شدن آلارم

صداي آزير بسيار بلند همراه با لرزش دستگاه

اجراي برنامه در پس زمينه بدون ايجاد هيچ گونه اختلالي

سيگنال صدا و ارتعاش

مصرف بسيار كم از باتري دستگاه هوشمند

 

 دانلود فايل نصبي با لينك مستقيم


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۱۰:۵۰ توسط:musicstar موضوع:

دانلود رايگان موبوگرام براي اندرويد Mobogram T4.2.1-M10.2

دانلود رايگان موبوگرام براي اندرويد Mobogram T4.2.1-M10.2

دانلود موبوگرام

mobogram يكي ديگر از نسخه هاي تلگرام مي باشد كه فرق چنداني با نسخه اصلي تلگرام ندارد. در موبوگرام مي توانيد از امكانات جالب و تا حدودي متفاوت تر استفاده كنيد. فونت ها و استيكرا هاي جذابي را مشاهده مي كنيد. در دانلود mobogram مي توانيد بصورت مخفيانه در اكانت تان حضور داشته باشيد. در اين پست mobogram را براي دانلود قرار داده ايم تا بتوانيد از آن در مواردي كه تلگرام كانكت نميشه استفاده كنيد. همچنين مي توانيد خيلي ساده و سريع تر دوستان تان را بدون خواستن خودشان به گروه و كانال وارد و عضو كنيد. جهت دانلود از انار به ادامه مطلب برويد.

 

ويژگي هاي برنامه mobogram :

  • نصب آسان و سريع بر روي تمامي گوشي هاي اندرويدي
  • قابل نصب روي تمامي نسخه هاي اندرويد مانند نسخه ۲ اندرويد
  • داراي گزينه مخاطبين آنلاين كه مي توانيد تمامي مخاطبيني كه آنلاين هستند رو يكجا ببينيد
  • همچنين مي توانيد پوسته ي تلگرام تان را نيز تغيير رنگ دهيد
  • تمامي ويژگي هاي مشابه تلگرام اصلي را دارا مي باشد
  • سرعت اتصال به سرور تلگرام در موبوگرام كمي بيشتر است
  • درصورتي كه تلگرام به سختي كانكت مي شود مي توانيد همزمان استفاده كنيد
  • و …

 

تغييرات نسخه جديد :

  • مسدود شدن درخواست هاي عضويت ديگر برنامه ها (تبليغات)
  • اضافه شدن راهنما
  • نمايش عمليات مربوط به مخاطب با لمس طولاني بر روي مخاطب در صفحه مخاطبين
  • امكان ورود از طريق توكن ربات
  • رفع مشكل ارسال ويدئو در تبلت

 دانلود فايل نصبي با لينك مستقيم

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۰۷:۱۰ توسط:musicstar موضوع:

دانلود Instagram 14.0.0.4.91 ورژن جديد برنامه اينستاگرام براي اندرويد

دانلود Instagram 14.0.0.4.91 ورژن جديد برنامه اينستاگرام براي اندرويد

دانلود Instagram 14.0.0.4.91 ورژن جديد برنامه اينستاگرام براي اندرويد

Instagram يكي از بهترين نرم افزار هاي معروف اشتراك گذاري عكس است كه براي سيستم عامل اندرويد طراحي شده است و ما امروز درانار قصد معرفي اين نرم افزار را براي شما دوستان عزيز داريم ، شما با دانلود اين نرم افزار از انار و نصب آن در تلفن اندرويدي خود قادر خواهيد بود عكس هاي خود را در نرم افزار دانلود اينستاگرام به اشتراك بگذاريد تا دوستانتان ببينند و نظر بدهند ، نرم افزار Instagram يكي از محبوب ترين نرم افزار هاي اشتراك گذاري جهان است ، نرم افزار تواسته با كسب امتياز ۴٫۵ از ۵ يكي از بهترين ها در گوگل پلي باشد همچنين اين نرم افزار به صورت رايگان ارائه شده است ، ما براي شما كاربران انار اين نرم افزار را در يك نسخه تست شده و رسمي قرار داديم مي توانيد به راحتي از انار دانلود كرده و لذت ببريد .

 

ويژگي هاي نرم افزار Instagram :

 

امكان اشتراك گذاري عكس با دوستان خود

ويرايش عكس و گذاشتن جلوه هاي زيبا بر روي آن

امكان لايك كردن عكس هاي شما توسط ديگران

محيط كاربري زيبا و مدرن ، مفهوم

و…

توجه : براي بهبود كيفيت كار تمامي برنامه ها و بازي هاي سايت انار تست ميشود ، لطفا قبلا از دانلود كردن بازي يا برنامه مورد نظر خود به سيستم عامل و مشخصات گوشي خود مراجعه كنيد ، درقسمت اطلاعات دانلود برخي از اطلاعات مربوطه قرار داده شده است ( مثال : نياز به روت ، نسخه اندرويد مورد نياز ، حجم فايل ) ، در صورت بروز مشكل در نصب بازي مي توانيد به بخش راهنماي نصب بازي ها مراجعه فرماييد و در صورت حل نشدن مشكل در نصب بازي مي توانيد از قسمت ديدگاه مشكل خود را با ما مطرح كنيد .

 

دانلود براي اندرويد


برچسب: دانلود Instagram 14.0.0.4.91 ورژن جديد برنامه اينستاگرام براي اندرويد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۰۳:۵۵ توسط:musicstar موضوع:

نسخه جديد برنامه ضبط و كمك به بهبود خر و پف براي اندرويد

دانلود SnoreLab 1.0.37 نسخه جديد برنامه ضبط و كمك به بهبود خر و پف براي اندرويد

دانلود SnoreLab 1.0.37 نسخه جديد برنامه ضبط و كمك به بهبود خر و پف براي اندرويد

يكي از مشكلاتي كه بسياري از افراد دائما با آن رو به رو هستند خر و پف است. شايد شما متوجه آن نشويد اما براي افراد اطراف شما يا حتي شريك زندگي تان ناخوشايند بوده و باعث ايجاد مشكلاتي مي شود. علاوه بر سبك زندگي، راه هاي درماني مختلفي براي خر و پف موجود مي باشد كه هر كدام از آن ها مي توانند براي هر فرد تاثير فوق العاده اي داشته باشد. اگر شما راه هاي مختلفي را براي خر و پف امتحان كرده ايد و نمي دانيد كه كدام يك از آن ها موثر بوده است پس با ما در اين مطلب همراه باشيد؛ ما همه جور به فكر شما عزيزان هستيم.

SnoreLab Record Your Snoring Premium Unlocked عنوان برنامه اي حرفه اي براي اندازه گيري، ضبط و رديابي خر و پف شما مخصوص دستگاه هاي اندرويد مي باشد كه توسط استوديو برنامه سازي Reviva Softworks Ltd منتشر شده است. اين نرم افزار با بهره گيري از سيستمي هوشمند در تمام طول خواب خر و پف شما را ضبط و اندازه گيري كرده و در صورت استفاده از هر روش درماني موثر ترين آن ها را به شما معرفي مي كند. الگوريتم تشخيص خر و پف به كار رفته شده در اسنورلب به گونه اي خاص عمل مي كند و پس از بيداري شدت خر و پف را با كاربر به اشتراك مي گذارد.

 

ويژگي هاي برنامه SnoreLab Record Your Snoring اندرويد :

 

الگوريتم هاي پيشرفته تشخيص خر و پف

ضبط نمونه هاي صوتي خر و پف شما

اندازه گيري شدت خر و پف

مقايسه ميزان خر و پف در شب هاي مختلف

ثبت اثرات هر گونه روش هاي درماني خر و پف

اندازه گيري تاثير عواملي همچون نوشيدن الكل بر خر و پف

 

 دانلود فايل نصبي با لينك مستقيم


برچسب: نسخه جديد برنامه ضبط و كمك به بهبود خر و پف براي اندرويد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۵:۳۲:۰۳ توسط:musicstar موضوع:

S8 Edge Music Player

دانلود S8 Edge Music Player 5.0.3 نسخه جديد

S8 Edge Music Player

همان طور كه مي دانيد ديوايس هوشمند s8 يكي از جديد ترين پرچمداراني است كه شركت سامسونگ به تازگي از آن رو نمايي كرده است. جدا از تمامي قابليت ها و توانايي هاي اين اسمارت فون يكي از نقاط قابل توجه ان كه طرفداران بسياري نيز دارد پلير خاص و منحصر به فردش مي باشد كه امروز قصد داريم آن را در اختيار كاربران ديگر دستگاه هاي اندرويدي قرار دهيم. S8 Edge Music Player Full Unlocked عنوان بخش كننده فايل هاي صوتي دستگاه Samsung Galaxy S8 Edge براي دستگاه هاي اندرويد مي باشد كه توسط S.T.E.P توسعه و در ماركت گوگل پلي منتشر شده است.

اين پلير با ايجاد يك نوار سراسري بر روي كنار صفحه ي اسمارت فون امكان پخش و مديريت فايل هاي صوتي را فراهم كرده و ان ها را در هر زماني به ساده ترين شكل ممكن در اختيارتان قرار مي دهد. جدا از ويژگي برجسته ي نرم افزار S8 Edge Music Player Full كه سادگي و مديريت حرفه اي آهنگ ها مي باشد كيفيت بالاي صداي خروجي شما را به پخش آهنگ هاي بيشتري ترغيب مي كند. به راحتي تايمر خواب را تنظيم كرده و يا تابع تكرار را فعال كنيد كه موسيقي مورد علاقتان بار ها و بار ها تكرار شود. اگر به دنبال يك پلير موزيك عالي هستيد S8 Edge Music Player Full را امتحان كنيد.

ويژگي هاي برنامه S8 Edge Music Player اندرويد :

  • پخش كننده موسيقي ساده و كم حجم
  • ايجاد يك نوار سراسري پخش در لبه ي صفحه نمايش همانند دستگاه هوشمند S8 Edge
  • تقسيم بندي تمامي فايل هاي صوتي بر اساس هنرمند و آلبوم
  • به اشتراك گذاري فايل هاي صوتي مورد علاقه خود از طريق برنامه
  • پشتيباني از تايمر خواب و گزينه هاي تكرار و پخش تصادفي
  • جست و جوي متن فايل موسيقي هاي مورد علاقه ي خود به صورت آنلاين

 

 


برچسب: S8 Edge Music Player،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۶:۴۹:۱۲ توسط:musicstar موضوع:

دانلود SHAREit 3.9.65 نسخه اندرويد

دانلود SHAREit 3.9.65 نسخه جديد

نرم افزار SHAREit يكي از محبوب ترين نرم افزار هاي شتراك فايل با سرعتي كم نظير ميباشد كه از محبوبيت خاصي در بين كاربران اندرويد برخوردار ميباشد مالك اين نرم افزار ادعا مي كند كه مي توانند تمام فايل هاي مورد نظر شما حتي فايل هاي حجيمي مانند فيلم هاي چند گيگابايتي را در كمترين زمان ممكن به يك گوشي اندرويدي ديگر و يا كامپيوتر شخصي تان از طريق ارتباط بي سيم وايرلس ارسال نمايد. سازنده دانلود شريت ادعا دارد كه اين برنامه سريع ترين برنامه دنيا براي انتقال داده است و آن را به The world’s fastest way معرفي كرده است. دانلود SHAREit اما اولين موردي كه با ورود به نرم افزار نظر شما را به خود جلب مي كند. از معرفي برنامه zapya كه مورد استقبال بسياري از شما دوستان قرار گرفت امروز قصد معرفي برنامه پرطرفدار SHAREit را داريم كه توسط كمپاني معتبر Lenovo براي سيستم عامل هاي مختلف منتشر شده است.بنا به ادعاي سازندگان، اين برنامه توانايي انتقال انواع فايل ها حتي فيلم هاي بسيار حجيم چند گيگابايتي در زماني كم بين دو گوشي يا بين گوشي و كامپيوتر از طريق ارتباط بي سيم و وايرلس تا سرعت چند مگابايت بر ثانيه را دارا مي باشد. يكي از ويژگي هاي جالب اين برنامه قابليت انتخاب آواتار و عكس شخصي است كه در كنار اينترفيس شيك و زيباي برنامه بدون شك شما را جذب خود خواهد كرد.اين برنامه قابليت انتخاب آواتار عكس شخصي براي خودتان و همچنين اينترفيس و محيط كاربري فوق العاده زيباي نرم افزار است كه پيشنهاد مي كنيم خودتان آن را نصب و تست و تجربه نماييد . ويژگي هاي نرم افزار SHAREit اندرويد:
اينترفيس و محيط كاربري بسيار زيبا و دلنشينقابليت ارسال و انتقال هر چيزي ( عكس ، موزيك ، داكيومنت ، كانتكت و شماره و … )قابليت نمايش تمام ديوايس هاي موجود در رنج اين نرم افزارقابليت ارسال فايل هاي حجيم مانند ويديو با سرعتي ۴۰ برابر بيشتر از بلوتوث!بدون نياز به هرگونه هزينه و اتصال به اينترنتقابليت ارسال خود نرم افزار از طريق وايرلسقابليت ارسال گروهي و ساپورت تا ۵ ديوايس اندرويديو …


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۸:۳۳:۲۶ توسط:musicstar موضوع:

Mobomember ممبرگير

دانلود رايگان برنامه افزايش اعضاي كانال تلگرام 

Mobomember ممبرگير جديد كانال هاي تلگرام ميباشد اين نرم افزار مناسب هر دو قشر ادمين كانال ها ( افزايش ممبر كانال ) و كاربران تلگرام ( همكاري در فروش ممبر ) ميباشد ! بواسطه اين نرم افزار ميتوانيد بصورت نامحدود براي كانال هاي خود ممبر جمع آوري كنيد ! همچنين موبوممبر سوپرايزي ويژه براي ساير كاربران تلگرامي قرار داده بخش ويژه اي بنام پول بگير اين قابليت را دارد كه ممبر فروش شويد ! در اين بخش با تخفيف بيش از ۶۵ درصد قيمت همكاري و زير قيمت بازار ممبر در اختيار شما قرار ميگيرد و شما ميتوانيد اين ممبر ها را به قيمت بازار به ادمين كانال ها بفروش برسانيد و به اينصورت بدون ضرر و زيان و با كمترين هزينه بيشترين سود را خواهيد كرد ! تمامي اين كارها توسط خود برنامه انجام ميشود

 دانلود فايل نصبي با لينك مستقيم


برچسب: Mobomember ممبرگير،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۲:۵۴:۱۵ توسط:musicstar موضوع: